Ali Kınık Asarcık Yaz Festivali'nde Sahne Aldı
Paylaş

Ali Kınık Asarcık Yaz Festivali'nde Sahne Aldı

Ekleme: 20.06.2024 10:15 Güncelleme: 03.06.2026 16:29

Samsun'un Asarcık ilçesinde düzenlenen "Yaz Festivali"nde Ali Kınık ve yöresel sanatçılar sahne aldı.

Asarcık Belediyesince ilçe meydanında düzenlenen festival kapsamında, Ali Kınık, Çankırılı Makbule ve Osman Öztekin şarkılarını seslendirdi. Meydanı dolduran vatandaşlar, sanatçılara eşlik ederek keyifli anlar yaşadı.

Konsere Asarcık Kaymakamı Hakan Köksal, Belediye Başkanı Şerif Kılağuz, MHP Samsun İl Başkanı Burhan Mucur ve Ülkü Ocakları İl Başkanı Gökhan Yaşar da katıldı.

Etkinlik, sanatçılara plaket verilmesiyle sona erdi.

 

Anadolu Ajansı

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.