SBB'den Engellilere 5 Yıldızlı Ücretsiz Tatil Fırsatı

TAKİP ET

Samsun Büyükşehir Belediyesi (SBB) tarafından işletilen Mavi Işıklar Engelliler, Eğitim, Dinlenme ve Rehabilitasyon Merkezi Kampı, engelli vatandaşlara 3 gece 4 gün süresince, 5 yıldızlı otel standartlarının üzerinde ücretsiz tatil imkanı sağlıyor.

Canik ilçesinde deniz kenarındaki dolgu alanında yer alan Mavi Işıklar Merkezi, Haziran-Ekim ayları arasında engellilere ücretsiz tatil fırsatı sunuyor. Engellilerin erişimine uygun olan tesiste, 17 oda ile 24 kişilik kapasiteyle hizmet veriliyor. Her engelli bireye bir refakatçinin eşlik edebildiği bu tesiste sunulan yüksek kalitedeki hizmetler, yoğun talep görüyor ve randevular aylar öncesinden doluyor.

"Mavi Işıklar, 5 Yıldızlı Bir Otelden Daha Güzel"

Tesisin olanaklarından memnuniyetini dile getiren engelli vatandaş Eyüp Derici, "Mavi Işıklar Tesisi, engelliler için harika bir imkan. Burada 3 gece keyifli vakit geçiriyoruz ve Ege'de tatil yapıyormuş gibi hissediyoruz. Birçok aktiviteye katılıyoruz ve tüm bu hizmetler ücretsiz. Tesis, 5 yıldızlı bir otelden daha güzel. Bungalov tipi evlerde kalıyoruz ve otellerden daha rahat," dedi.

"Bir Engelli Olarak İmkanım Olmadığından Tatile Gidemiyordum, Çok Mutluyum"

SBB’nin sağladığı imkan sayesinde tatil yapabildiğini belirten Emin Karakaya, "Bizi Vezirköprü’den alıp, tesise kadar getirdiler. Tüm hizmetlerden çok memnunuz. Personel de güzel ilgileniyor. Eşimle birlikte geldim ve bir engelli olarak imkanım olmadığından tatile gidemiyordum. Samsun Büyükşehir Belediyesi böyle bir imkan sunduğu için çok mutluyuz. Tesis, lüks otel konforunda. Odalarımızda her türlü imkan mevcut," şeklinde konuştu.

"Engellilere 3 Gece 4 Gün Boyunca Ücretsiz Tatil İmkanı Sunuyoruz"

SBB Yaşlı ve Engelli Hizmetleri Şube Müdürü Emrah Baş, "Kampımız, Ekim ayına kadar engelli vatandaşlarımıza ücretsiz tatil imkanı sunmaktadır. Tesisimizde 17 oda ve 34 kişilik kapasiteyle 3 gece 4 gün boyunca ücretsiz tatil imkanı sağlıyoruz. Samsun il sınırları içinde yaşayan ve daha önce kampımızdan yararlanmayan engellilere öncelik veriyoruz. Nisan ve mayıs aylarında tüm billboardlarda kampımızın duyurusunu yaptık ve yoğun başvuru aldık. Şu an sezon boyunca kayıtlarımız tamamen dolu. Ancak iptal edenlerin yerine yedekte bekleyen vatandaşlarımızı alıyoruz. İlçe bazlı ilerliyoruz ve her 3 günde bir farklı ilçeden misafirlerimizi ağırlıyoruz," dedi.

Emrah Baş ayrıca, "Tesisimiz, engelli vatandaşlarımızın hayatını kolaylaştırmak ve şehirdeki tüm imkanlardan faydalanmalarını sağlamak amacıyla hizmet veriyor. Eğitim, sağlık, fizik tedavi ve ulaşım gibi yaklaşık 11 branşta hizmet sunuyoruz. 3 gecelik süre zarfında bilgilendirme seminerleri, havuz kullanımı, tesis içi etkinlikler ve Samsun’un tarihi ve turistik alanlarını gezme fırsatları düzenliyoruz," diye ekledi.

Mavi Işıklar Engelliler Merkezi’nin yanında yer alan Samsun Büyükşehir Belediyesi’ne ait Su Ada’da ise SUKAY, Karavan Parkı ve Aqua Park gibi tesisler de vatandaşların hizmetine sunuluyor.