Bölgesel Amatör Lig (BAL) play-off finali için bekleme sürecine girdiklerini dile getiren Çarşambaspor Kulübü Başkanı Muhammet Ali Torun, federasyonun vereceği kararı beklediklerini söyledi.
‘BÜYÜK MAĞDURİYET YAŞIYORUZ’
BAL'da adını play-off finallerine yazdıran Çarşambaspor'da bekleyiş sürüyor. Gelinen naktada mağduriyet yaşandığını dile getiren Çarşambaspor Kulübü Başkanı Muhammet Ali Torun, "Yaşanan belirsizlik bizim açımızdan büyük mağduriyete neden oldu. Play-off finalleri başladı. Biz bekliyoruz.
BELİRSİZLİK DEVAM EDİYOR
Süre uzadıkça mağduriyetin artacağını dile getiren Başkan Torun, "Oyuncularımızın sözleşmeleri sona erdi. Bazı isimler bedelli askerlik için gün almış durumda. Nişan ve düğün programları yapan sporcularımız var. Federasyonun vereceği kararı, belirsizliğin giderilmesini bekliyoruz" dedi.
Zekai Anıl
