Ceyda Düvenci, Güçlü Mete ile Aşkını Kutladı: "İyi ki Sen!"
Paylaş

Ceyda Düvenci, Güçlü Mete ile Aşkını Kutladı: "İyi ki Sen!"

Ekleme: 02.03.2025 12:40 Güncelleme: 03.06.2026 17:16

Ceyda Düvenci, iş insanı Güçlü Mete ile bir yıllık ilişkisini özel bir paylaşımla kutladı. "İyi ki sen" diyerek birbirlerini dile getirdiler.

Ceyda Düvenci ve iş insanı Güçlü Mete , aşklarını birinci yıl dönümünde kutladılar. Ünlü oyuncu, ilişkisini özel bir mesajla paylaştı.

CEYDA DÜVENCI'NİN AŞK PAYLAŞIMI

Ceyda Düvenci , boşandıktan sonra iş insanı Güçlü Mete ile aşk yaşıyordu. Aşk dolu paylaşımlarıyla dikkat çeken Düvenci, sevgilisiyle birlikteliğinin birinci yılını kutladı. Sosyal medya hesabında yaptığı duygusal paylaşım, takipçilerin beğenisi ve yorum yağmuruna tutuldu.

"BİR YIL NASIL GEÇTİ ANLAMADIM"

Düvenci, sevgilisiyle geçirdiği yılın ardından duygusal bir yazı paylaşarak, "Uzun uzun yazsam da yetmezlik hislerimi yapıyorum. Değişimimi, dönüşümümü, huzurumu, aşkımı, şükürlerimi... Ama zaten anlattığımtansa yaşamayı sevdiğimi. Bir yıl nasıl geçtiğini bilmiyordum. Yolun olduğu kadar yanında, huzurla, tutkuyla, aşkla, ile, sevgiyle ve sımsıkı sarılarak yürüyeceğimi biliyorum. İyi ki sen... Güzel güzel yıllara." duygu dolu bir mesaj bıraktı.

Ceyda Düvenci'nin önceki evliliği, 8 yıl süren Bülent Şakrak ile olan ilişkisinin ardından sona ermişti. 2023'te boşanma kararı alındıktan sonra, Düvenci'nin iş insanı Güçlü Mete ile yeni bir adım attığı biliniyor. İkili, aşklarını ilk fırsatta sosyal medya hesaplarında paylaşarak mutlu birlikteliklerini sergiliyor.

 

Tuğçe Gevşek

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.