Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı. Sosyal medya hesabı üzerinden paylaşılan mesajda, emeğin değerine vurgu yapıldı.
"EMEĞİYLE GEÇİNEN TÜM KARDEŞLERİMİZİN GÜNÜNÜ TEBRİK EDİYORUM"
Cumhurbaşkanı Erdoğan, yayımladığı mesajda şu ifadelere yer verdi:
"Emeğiyle geçinen, ülkesi için, milleti için katma değer üreten tüm işçi kardeşlerimizin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü tebrik ediyor, ülkemizin dört bir yanındaki tüm işçi ve işverenlerimize, çalışanlarımıza selamlarımı, sevgilerimi gönderiyorum."
Haber Merkezi