Tedesco'dan Samsunspor Maçı Sonrası Açıklama: Musaba'ya Sahip Olduğumuz İçin Mutluyum
Paylaş

Tedesco'dan Samsunspor Maçı Sonrası Açıklama: Musaba'ya Sahip Olduğumuz İçin Mutluyum

Ekleme: 07.01.2026 00:14 Güncelleme: 31.05.2026 02:54

Fenerbahçe Teknik Direktörü Domenico Tedesco, Samsunspor galibiyetini değerlendirdi. Musaba'nın performansına övgüler yağdıran Tedesco, final için iddialı konuştu.

Süper Kupa yarı finalinde Yeni Adana Stadyumu'nda Samsunspor ile karşılaşan Fenerbahçe, sahadan 2-0'lık galibiyetle ayrılarak finale yükselen taraf oldu. Karşılaşmanın ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Fenerbahçe Teknik Direktörü Domenico Tedesco, galibiyetten ve oyuncularının sergilediği performanstan memnun olduğunu dile getirdi.

Final biletini almanın moral motivasyon açısından önemli olduğunu vurgulayan Tedesco, ligin ikinci yarısı öncesi bu maçın kendileri için belirleyici bir sınav olduğunu ifade etti.

MUSABA ÇOK İYİ BİR PERFORMANS SERGİLEDİ

Samsunspor'dan transfer edilen ve ilk maçında eski takımına karşı 2 asist yaparak dikkatleri üzerine çeken Anthony Musaba hakkında da konuşan Tedesco, oyuncusuna övgüler yağdırdı.

Musaba'nın takıma hızlı uyum sağladığını belirten Tedesco, şu ifadeleri kullandı: "Ligi tanıyan bir oyuncu ve çok iyi bir yaşta. Kadromuzda o profilde bir oyuncu yoktu. Hakkını vermem gerekiyor; 3 gün önce takıma katılmasına rağmen çok iyi bir performans sergiledi. Eski takımına karşı oynamak onun için duygu yüklü olmuştur ancak ona sahip olduğumuz için çok mutluyum."

 

İhlas Haber Ajansı

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.