Paylaş

KAR YAĞIYOR

Ekleme: 18.02.2025 10:00 Güncelleme: 31.05.2026 04:12

Dışarda kar yağıyor. Ben üşüyorum. Kimileri seviniyor Elleri ve evleri soğuk olmayanlar için Eğlencelidir kar.   Karın altında kalıyor çiçekler ve umutlar… Çok uzak olmayan bir...

Dışarda kar yağıyor.

Ben üşüyorum.

Kimileri seviniyor

Elleri ve evleri soğuk olmayanlar için

Eğlencelidir kar.

 

Karın altında kalıyor çiçekler ve umutlar…

Çok uzak olmayan bir yerlerde

O ne, ağlayanlar mı var?

Bana mısın demiyor,

Yağıyor kar!..

 

Ben en çok “nasılsın” diyenlere

Yalan söyledim,

Bir tutsağın

Günlerdir hüzünle, özlemle baktığı

Penceresinin demirlerine de yağıyor kar,

Ve tutsakların hücrelerinden

Ne kadar romantik görünür acaba kar!

 

“Belki bir gün lazım olur diye,

Kıyıya köşeye biraz mutluluk saklamalıydık”

Oysa!

Bir savcının odasında sorgulanan gazeteciler,

Dışarıyı seyrediyor o saatlerde

İçlerinde bir şeyler kırılarak.

Dışarıda ağır aksak yağıyor kar!

 

Kar yağıyor,

Depremde ve

Gazze’de ölen çocukların üstüne,

Sahi üşümez di’mi ölü çocuklar.

Pazarlıklar yapılıyor bir yerlerde

Onlar adına!

“Çocukların ağladığı bir dünyada

Bütün kahkahalar zalim değil midir"

 

Kar yağıyor,

Yurdumun yoksulluğuna,

Dünyadaki bütün çaresizlere,

Sıkılarak, sakınarak.

 

“Şimdi sen,

uzattığın elini tutmayan ele mi dargınsın,

Yoksa tutmayacak bir ele uzattığın için

kendine mi kırgınsın”

kar yağıyor…

 

Kar yağıyor;

Ölülerin yüzlerini,

Dirilerin izlerini kapatarak.

 

Üşüyorum,

Üşüdüğü için halk.

Ve üşüyen bir halk için

Asla romantik değildir kar!..

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.