Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Milli Mücadele'yi başlatmak için 19 Mayıs 1919'da Samsun'a çıkışının 107. yılı kentte kutlanmaya devam ediyor.
Kutlamalar kapsamda, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından Yeni 19 Mayıs Stadyumu'nda düzenlenen turnuvada, 19 Mayıs ruhu ve sporun birleştirici yönü sahaya yansıdı. Dostluğun ön planda tutulduğu turnuva maçında Kırmızı beyazlı takım mavi beyazlı takımı 5-1 yendi. Maç sonunda her iki takımın oyuncuları hatıra fotoğrafı çektirdi.
Haber Merkezi