Samsun'da buz hokeyinde iki kupa birden kazandılar
Paylaş

Samsun'da buz hokeyinde iki kupa birden kazandılar

Ekleme: 22.05.2026 17:54 Güncelleme: 03.06.2026 18:14

Buz Hokeyi Analig Türkiye Şampiyonası’nda dereceye giren Samsun karması sporcuları, Gençlik ve Spor İl Müdürü Feyzullah Dereci'yi ziyaret etti.

Buz Hokeyi Analig Türkiye Şampiyonası’nda dereceye giren Samsun karması sporcuları Gençlik ve Spor İl Müdürü Feyzullah Dereci'yi ziyaret etti. 

ERKEKLER 2. OLDU

Buz Hokeyi Analig Türkiye Şampiyonasına katılan Samsun karması erkeklerde Türkiye 3.’lüğü, kızlarda ise Türkiye 4.’lüğü elde etti. Başarılı sporcular İl Müdürü Feyzullah Dereci’yi ziyaret etti.

DERECİ TEBRİK ETTİ

Sporcuları tebrik eden İl Müdürü Dereci, yaptığı açıklamada: "Mücadele ve sahadaki duruşlarıyla iki kupa kazandıran antrenörlerimiz ve tüm sporcularımızı yürekten tebrik ediyoruz" dedi.

 

Doğukan Sırgancı

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.