Samsun'da Enerji Avcıları Sahaya İndi
Paylaş

Samsun'da Enerji Avcıları Sahaya İndi

Ekleme: 27.07.2025 15:20 Güncelleme: 03.06.2026 17:42

Canik Belediyesi'nin TÜBİTAK tarafından desteklenen ‘Enerji Avcıları’ projesi kapsamında Samsun'un 17 ilçesinden Özdemir Bayraktar Keşif Kampüsü'ne gelen öğrenciler, enerji santrallerinde gözlemlerde bulundu.

Canik Belediyesi tarafından hazırlanan, TÜBİTAK 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Destekleme Programı çerçevesinde desteklenen 'Enerji Avcıları' projesi kapsamında, Samsun'un 17 ilçesindeki öğrenciler sürdürülebilir çevre, yenilebilir ve yenilemez enerji konularında uygulamalı eğitimlerle buluştu.

CANİK SIFIR ATIK KÖYÜ

Canik Özdemir Bayraktar Keşif Kampüsü'nde gerçekleştirilen teorik ve uygulamalı eğitimlerin ardından öğrenciler, alanında uzman eğitmenler eşliğinde çeşitli enerji santrallerinde incelemelerde bulundu.

BİYOGAZ ENERJİ SANTRALİ

'ENERJİ AVCILARI' PROJESİ

Canik'te sıfır atık ve sürdürülebilir gelecek konularında farkındalık oluşturan çalışmalara imza atmaya devam ettiklerini kaydeden Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, TÜBİTAK tarafından desteklenen 'Enerji Avcıları' projesi önemine değindi.

RÜZGAR ENERJİ SANTRALİ

Proje kapsamında çocukların sıfır atık, geri dönüşüm, yeşil enerji ve enerji verimliliği temalı eğitim programlarına katıldıklarını söyleyen Başkan İbrahim Sandıkçı, "Öğrencilerimiz, biyogaz, hidroelektrik, güneş ve rüzgâr enerji santrallerinde incelemelerde bulundu. Temiz enerji konusunda bilinç sahibi oldular” diye konuştu.

CANİK ÖZDEMİR BAYRAKTAR KEŞİF KAMPÜSÜ

GÜNEŞ ENERJİ SANTRALİ

HİDROELEKTRİK SANTRALİ

 

Canik Belediyesi Bültenidir

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.