Samsun'da Orman Yangını Alarmı! Vatandaşlara Önemli Çağrılar Yapıldı...
Paylaş

Samsun'da Orman Yangını Alarmı! Vatandaşlara Önemli Çağrılar Yapıldı...

Ekleme: 09.07.2025 16:40 Güncelleme: 03.06.2026 17:40

Samsun'da orman yangınlarını önleme komisyonu toplandı. Vali Orhan Tavlı başkanlığındaki toplantıda artan sıcaklıkların riski artırdığı belirtilerek, "Yeşil Vatan’ımızı korumak zorundayız" denildi ve vatandaşlara uyarılarda bulunuldu.

Samsun’da, orman yangınlarının önlenmesine yönelik alınacak tedbirlerin görüşüldüğü Orman Yangınlarını Önleme Komisyonu Toplantısı, Vali Orhan Tavlı başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıda, artan sıcaklıkların oluşturduğu risklere dikkat çekilerek, ormanları koruma sorumluluğunun tüm vatandaşlara ait olduğu vurgulandı.

YAZ SICAKLIKLARI RİSK OLUŞTURUYOR

Toplantıda, yaz aylarında yükselen hava sıcaklıkları nedeniyle ortaya çıkabilecek orman yangınlarına karşı yürütülen önleyici çalışmalar değerlendirildi. Yetkililer, bu dönemde yangın riskinin arttığını ve daha dikkatli olunması gerektiğini belirtti.

VALİ TAVLI'DAN "YEŞİL VATAN" VURGUSU VE ÇAĞRI

Vali Orhan Tavlı, orman yangınlarının önlenmesinde toplumun her kesimine görev düştüğünü belirterek, "Yeşil Vatan’ımızın korunması ve yaşatılması hepimizin en büyük sorumluluğu ve önceliğidir" dedi.

Toplantıda vatandaşlara yönelik önemli uyarılarda bulunuldu ve şu çağrılar yapıldı: "Anız yakmayalım, ormanlık alanlarda ateş yakmayalım, izmarit atmayalım, atıkları doğaya değil çöp kutularına atalım, biçerdöver ve balya makinelerinde mutlaka su tankeri ve yangın söndürme cihazı bulunduralım, en küçük bir duman gördüğümüzde 112’yi hemen arayalım."

Yetkililer, orman yangınlarına karşı duyarlı olunmasını ve kurallara uymayanların uyarılmasını talep etti.

Toplantıya Vali Yardımcısı Bilal Bozdemir ile ilgili kurum müdürleri de katılım sağladı.

 

İhlas Haber Ajansı

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.