Samsun İl Sağlık Müdürlüğü Personeli Sağlık İçin Hareket Etti
Paylaş

Samsun İl Sağlık Müdürlüğü Personeli Sağlık İçin Hareket Etti

Ekleme: 10.05.2024 12:58 Güncelleme: 03.06.2026 16:20

Samsun İl Sağlık Müdürlüğü'nde çalışan yaklaşık 100 personel, '10 Mayıs Dünya Sağlık İçin Hareket Et Günü' kapsamında sağlık için hareket etmenin önemine dikkat çekmek amacıyla bir araya geldi. Mesai öncesi gerçekleştirilen etkinlikte, personel önce...

Kol ve bacak için açma germe ile esneme hareketlerinin yapıldığı etkinlikte, sağlıklı yaşamın vurgusu yapıldı. Ayrıca, Samsun'daki tüm ilçe sağlık müdürlüklerinin de katılımıyla eş zamanlı olarak başlayan etkinlik, sağlık için hareketin önemini vurguladı.

Samsun İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa Uras etkinlik hakkında bilgi verirken, son yıllarda fiziksel aktivitenin azalmasının insan sağlığını olumsuz etkilediğini belirtti. Uras, obezitenin ve kronik hastalıkların artışına dikkat çekerek, yapılan etkinliğin önemine vurgu yaptı.

Dünya Sağlık Örgütü'nün öncülüğünde başlatılan 'Sağlık İçin Hareket Et' kampanyasına destek veren personelin, sağlık bilincini artırmak adına önemli bir adım attığını ifade etti.

Etkinlikte, personelin sağlık için hareket etmenin önemini kavraması ve düzenli fiziksel aktivite alışkanlığını kazanması hedeflendi. Bu tür etkinliklerin, sağlıklı yaşam bilincinin yaygınlaşmasına katkı sağladığı belirtildi.

 

Haber Merkezi

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.