Samsun Büyükşehir Belediyesi, kent genelinde sürdürülen altyapı ve çevre yatırımlarının hızını ile kalitesini artırmak amacıyla hizmet ağını genişletmeye devam ediyor. Şehrin dört bir yanında yürütülen çalışmalarda operasyonel gücü artırmayı hedefleyen büyükşehir belediyesi, araç filosuna çok önemli bir takviye daha gerçekleştirdi.
ALTYAPI ÇALIŞMALARINA 46 YENİ ARAÇ VE EKİPMAN DESTEĞİ

Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan, resmi sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, kente daha hızlı, güçlü ve etkin bir hizmet sunabilmek adına araç filosunu büyüttüklerini müjdeledi. Sahadaki operasyonel kabiliyeti en üst seviyeye çıkarmayı hedeflediklerini belirten Başkan Doğan; altyapı, içme suyu, kanalizasyon ve yağmur suyu çalışmalarında kritik rol oynayacak 21 adet yeni hizmet aracı ile 25 adet teknolojik ekipmanı SASKİ bünyesine kazandırdıklarını duyurdu.
BAŞKAN HALİT DOĞAN'DAN TEŞEKKÜR
Yeni yatırımların şehre hayırlı olmasını dileyen Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan, altyapı seferberliğinde emeği geçen profesyonellere ve Samsun halkına şükranlarını sundu. Doğan, mesajında "SASKİ Genel Müdürümüz Sn. Bahattin Yanık’a ve SASKİ’mizdeki kıymetli çalışma arkadaşlarımıza emekleri için teşekkür ediyorum. Bizlere olan güvenleri ve destekleri dolayısıyla değerli hemşehrilerimize de şükranlarımı sunuyorum. Yeni araç ve ekipmanlarımızın şehrimize ve tüm hemşehrilerimize hayırlı, uğurlu olmasını diliyorum" ifadelerine yer vererek, Samsun için kesintisiz hizmet mesajı verdi.
Mustafa İnan