Samsunspor'dan 20 Ocak Vefası: Ankara'da Duygusal Anlar!
Paylaş

Samsunspor'dan 20 Ocak Vefası: Ankara'da Duygusal Anlar!

Ekleme: 18.01.2026 19:47 Güncelleme: 03.06.2026 17:59

Samsunspor, 20 Ocak 1989 faciasının yıl dönümünde Gençlerbirliği maçına "Kara Forma" ile çıktı.

Samsunspor taraftarı, 20 Ocak 1989’daki elim kazayı anmak üzere deplasman tribününde koreografi gerçekleştirdi.

Futbol şehitlerinin yer aldığı "Sizsiz Her An Kara" yazılı pankart tribünde açıldı. 

Karşılaşma öncesinde ısınmak üzere sahaya çıkan futbolcular "Hatıran Yeter" yazılı siyah tişörtler giyerken, seremoniye "20 Ocak 1989 Unutmadık Unutmayacağız" yazılı pankartla çıktı. 

Eryaman Stadyumu’nda futbol şehitleri için 1 dakikalık saygı duruşu yapıldı. Samsunspor, mücadelede kara formayı giydi.

 

Noyan Alper Cabbar

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.