Samsunspor Kulübü Derneği, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı vesilesiyle Onur Anıtı'na çelenk sundu.
MİLLİ MÜCADELENİN SİMGE KULÜBÜ
19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın coşkusu ve gururu tüm yurtta yaşanırken, milli mücadelenin simge kulübü Samsunspor da bu anlamlı günde üzerine düşen tarihi vazifeyi yerine getirdi. Samsunspor Kulübü Derneği, bayram kutlamaları kapsamında şehrin simgesi olan Onur Anıtı’nda resmi bir tören gerçekleştirdi. Dernek yönetim kurulu, divan kurulu üyeleri ve kulüp profesyonelleri, Onur Anıtı önünde bir araya gelerek çelenk sunuldu.
TÖRENE GENİŞ KATILIM SAĞLANDI
Kırmızı-Beyazlı kulübün değerlerini ve milli bayram hassasiyetini yansıtan bu özel törene katılım oldukça yoğundu. Samsunspor’u temsilen törende; Divan Kurulu Başkanı Hasan Koç, Divan Kurulu Başkan Vekili Orhan Köseoğlu, Genel Sekreter Aslı Moral Ergin, Reklam ve Pazarlama Sorumlusu Volkan Erdil, Sosyal Projeler Sorumlusu Giray Şen, Yönetim Kurulu Üyeleri Cemil Şahin, Fevzi Münir Güler ve Esat Kasap, Kulüp Müdürü Metin Koçer ile İdari İşler Sorumlusu Harun Algan yer aldı.
Zekai Anıl
