Süper Lig'den düşen ilk iki takım kesinleşti!
Paylaş

Süper Lig'den düşen ilk iki takım kesinleşti!

Ekleme: 09.05.2026 22:33 Güncelleme: 31.05.2026 16:37

Trendyol Süper Lig’in 33. haftasında Fatih Karagümrük ve Kayserispor ligden düştü. İki kulüp önümüzdeki sezon TFF 1. Lig'de mücadele edecek.

Trendyol Süper Lig'in 33. haftasında oynanan kritik karşılaşmaların ardından ligin alt sıralarında düğüm çözüldü. Alınan sonuçlara göre, matematiksel olarak umutlarını yitiren Fatih Karagümrük ve Kayserispor, ligden düşmesi kesinleşen ilk takımlar oldu.

ALT SIRALARDA HAVLU ATTILAR

Süper Lig'de kalma mücadelesi veren iki köklü kulüp için yolun sonu göründü. Sezon başından bu yana istikrarsız bir grafik çizen İstanbul temsilcisi Fatih Karagümrük ile İç Anadolu ekibi Kayserispor, 33. hafta itibarıyla küme düşerek önümüzdeki sezon bir alt ligde mücadele edecekler.

 

 

İhlas Haber Ajansı

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.