Zorlu Koleji Samsun Basketbol Evinde İlk Yenilgisini Aldı
Paylaş

Zorlu Koleji Samsun Basketbol Evinde İlk Yenilgisini Aldı

Ekleme: 15.02.2026 16:12 Güncelleme: 03.06.2026 18:01

Zorlu Koleji Samsun Basketbol TKBL'nin 21. haftasında sahasında Edirne DSİ ile karşılaştı. Samsun Basketbol rakibine 82-92 mağlup olurken, evinde ilk yenilgisini aldı.

10 SAYI FARKLA YENİLDİ

Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi'nde (TKBL) Fenerbahçe Gelişim karşısında aldığı yenilgiye rağmen liderliğini sürdüren Zorlu Koleji Samsun Basketbol, ligin 21. haftasında Edirne DSİ Spor'u konuk etti. Yoğun maç trafiğinde yorgun düşen Potanın Perileri, maçın bitiminde sahadan 82-92 mağlup ayrıldı. 20 maçtır sahasında yenilgi yüzü görmeyen Zorlu Koleji Samsun Basketbol, sakat oyuncuların çokluğunda Edirne DSİ'ye boyun eğerken, averajlı liderliğini sürdürdü. 

Başkan Zorlu: "Yanımızda olan tüm taraftarlarımıza, dostlarımıza çok teşekkür ediyorum. Daha iyi olacağız" dedi. 

MENTAL YORGUNLUK

Mücadeleyi değerlendiren Zorlu Koleji Samsun Basketbol Kulübü Başkanı Ergin Zorlu, "Evimizde ilk mağlubiyeti aldık. Maalesef yabancı oyuncularımızın sakatlığı, mental yorgunluk bizi olumsuz etkiledi. Bay geçeceğimiz hafta sakatlarımızın iyileşmesi ve dinlenmek adına büyük fırsat olacak. Unutulmamalı ki Federasyon Kupasını da alan bu oyuncular ve Staff ekibiydi. Tüm ekibime sonuna kadar güveniyorum. Toparlayacağız" ifadelerini kullandı.

 

Zekai Anıl

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.