19 Mayıs'ta Hedef Engiz Çileği Üretimini Genişletmek
Paylaş

19 Mayıs'ta Hedef Engiz Çileği Üretimini Genişletmek

Ekleme: 01.11.2025 11:32 Güncelleme: 31.05.2026 04:18

Samsun 19 Mayıs İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, Engiz çileği üretimini artırmak için üreticilere bitki besleme, sulama ve zararlılarla mücadele konusunda teknik destek veriyor.

Samsun'un 19 Mayıs İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, ilçenin önemli tarımsal markalarından biri olan Engiz çileği üretimini artırmak ve üreticilere teknik destek sağlamak amacıyla çalışmalarını yoğunlaştırdı. Müdürlük, sahada verdiği eğitimlerle verimliliğin artırılmasını hedefliyor.

TEKNİK PERSONELDEN SAHADA BİLGİLENDİRME

19 Mayıs İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü'ne bağlı teknik personel tarafından yürütülen yayım çalışmaları kapsamında, çilek yetiştiriciliği yapan üreticiler tarlalarında ziyaret ediliyor. Ekipler, üreticilere bitki besleme, modern sulama teknikleri, hastalıklar ve zararlılarla mücadele konularında detaylı bilgilendirmelerde bulunuyor.

KALİTE İÇİN UYGULAMALI EĞİTİM

Sadece teorik bilgiyle kalınmayan çalışmalarda, üretim kalitesini ve verimliliği artırmak amacıyla sahada uygulamalı eğitimler de gerçekleştiriliyor. Teknik personel, doğru tarım uygulamalarını bizzat tarlada göstererek üreticilerin bilinçli üretim yapmalarını destekliyor.

HEDEF, ÜRETİM ALANLARINI GENİŞLETMEK

İlçede yürütülen bu yoğun teknik destek ve yayım çalışmaları sayesinde, önümüzdeki dönemde Engiz çileği üretim alanlarının daha da genişlemesi hedefleniyor. 19 Mayıs İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü'nün, üreticilerin bilinçli üretim yapmalarını destekleyerek bölgesel tarımsal markaları güçlendirme adına çalışmalarını sürdüreceği bildirildi.

 

Anadolu Ajansı

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.