Bakan Yerlikaya’ya Samsun Brifingi: Yatırımlar Ve Asayiş Çalışmaları Masada
Paylaş

Bakan Yerlikaya’ya Samsun Brifingi: Yatırımlar Ve Asayiş Çalışmaları Masada

Ekleme: 25.01.2026 19:05 Güncelleme: 31.05.2026 11:07

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Samsun Valiliği'nde Şeref Defteri'ni imzaladı. Yerlikaya, ziyaretinde Samsun Valisi Orhan Tavlı'dan kent hakkında bilgi aldı.

Ziyarette, 19 Mayıs ve İstiklal Şehri Samsun'a kazandırılan yatırımlar ve hayata geçirilmesi planlanan projeler ile "Samsun’un huzuru Türkiye’nin huzurudur" anlayışıyla yürütülen asayiş ve güvenlik çalışmaları değerlendirildi.

Vali Orhan Tavlı, "Müreffeh bir Türkiye hedefine ulaşmak için birlik, beraberlik ve kardeşlik ruhu içerisinde, Cumhurbaşkanımızın Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde Türkiye Yüzyılı’nı inşa etmek için hep birlikte gayretle çalışmayı sürdüreceğiz" dedi.

 

Haber Merkezi

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.