Denizli Buldan Belediye Başkanı Mehmet Ali Orpak, sosyal medya hesabından yaptığı Cuma mesajı paylaşımıyla büyük bir skandala imza attı. Başkan Orpak, "Güzel insanların yaşadığı güzel Buldan, hayırlı cumalar" ifadelerini kullandığı mesajına, Buldan manzarasıyla birlikte alkol şişelerinin de yer aldığı bir fotoğraf ekledi. Bu durum, kamuoyunda ve sosyal medyada hızla tepki topladı.
TEPKİLER ÜZERİNE FOTOĞRAFI KALDIRDI
Belediye Başkanı Mehmet Ali Orpak'ın Cuma mesajında alkol şişelerinin yer alması, sosyal medyada ve yerel siyaset çevrelerinde büyük yankı uyandırdı. Kullanıcılar, dini bir mesajın alkol görselleriyle birlikte verilmesini "skandal" olarak nitelendirerek paylaşıma yoğun tepki gösterdi. Gelen tepkilerin artması üzerine Başkan Orpak, tartışmalara neden olan alkol şişelerinin bulunduğu fotoğrafı derhal kaldırdı.
Haber Merkezi