Belediye Başkanından Alkollü Cuma Mesajı Skandalı: Tepkiler Üzerine Sildi
Paylaş

Belediye Başkanından Alkollü Cuma Mesajı Skandalı: Tepkiler Üzerine Sildi

Ekleme: 10.10.2025 17:07 Güncelleme: 31.05.2026 22:22

Denizli Buldan Belediye Başkanı Mehmet Ali Orpak'ın "Hayırlı Cumalar" mesajında alkol şişelerinin olduğu fotoğrafı kullanması skandal yarattı. Başkan tepkiler üzerine görseli sildi.

Denizli Buldan Belediye Başkanı Mehmet Ali Orpak, sosyal medya hesabından yaptığı Cuma mesajı paylaşımıyla büyük bir skandala imza attı. Başkan Orpak, "Güzel insanların yaşadığı güzel Buldan, hayırlı cumalar" ifadelerini kullandığı mesajına, Buldan manzarasıyla birlikte alkol şişelerinin de yer aldığı bir fotoğraf ekledi. Bu durum, kamuoyunda ve sosyal medyada hızla tepki topladı.

TEPKİLER ÜZERİNE FOTOĞRAFI KALDIRDI

Belediye Başkanı Mehmet Ali Orpak'ın Cuma mesajında alkol şişelerinin yer alması, sosyal medyada ve yerel siyaset çevrelerinde büyük yankı uyandırdı. Kullanıcılar, dini bir mesajın alkol görselleriyle birlikte verilmesini "skandal" olarak nitelendirerek paylaşıma yoğun tepki gösterdi. Gelen tepkilerin artması üzerine Başkan Orpak, tartışmalara neden olan alkol şişelerinin bulunduğu fotoğrafı derhal kaldırdı.

 

Haber Merkezi

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.