Genç kızın organları 4 hastaya umut oldu
Paylaş

Genç kızın organları 4 hastaya umut oldu

Ekleme: 06.01.2025 17:45 Güncelleme: 31.05.2026 17:10

Nergiz Abdioğlu'nun beyin ölümünün gerçekleşmesinin ardından Samsun Organ Nakli Bölge Koordinasyon Merkezi'nde başlatılan işlemler doğrultusunda organları 4 hastaya umut oldu

Giresun’un Espiye ilçesinde 2 Ocak’ta meydana gelen trafik kazasında ağır yaralanan 21 yaşındaki Nergiz Abdioğlu’nun beyin ölümü gerçekleşti. Ailesi, kızlarının organlarını bağışlama kararı alarak 4 hastaya hayat verdi. Organ Nakli Samsun Bölge Koordinasyon Merkezi ile iletişim kurularak başlatılan işlemler doğrultusunda, Abdioğlu’nun organları, başarılı bir operasyonun ardından nakil bekleyen hastalara ulaştırıldı. Kalp ve akciğer Ankara’ya, böbrekler ve karaciğer ise Erzurum’a gönderildi.

 

İhlas Haber Ajansı

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.