Milli Takım Los Angeles’a geçti! ABD maçı öncesi ilk antrenman yapıldı
Paylaş

Milli Takım Los Angeles’a geçti! ABD maçı öncesi ilk antrenman yapıldı

Ekleme: 24.06.2026 08:38 Güncelleme: 24.06.2026 08:40

A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu’ndaki ABD maçı öncesi Los Angeles’taki ilk antrenmanını gerçekleştirdi.

2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu’ndaki 3. ve son maçında ABD ile karşılaşacak olan A Milli Futbol Takımı, hazırlıklarını Los Angeles’ta sürdürdü. Arizona kampını tamamlayan ay-yıldızlı ekip, Carson Sports Park’ta ilk antrenmanını yaptı.

Antrenmanın basına kapalı bölümünde ABD karşılaşmasının taktiği üzerinde duruldu.

LOS ANGELES’TA İLK ANTRENMAN

Arizona’daki kamp yerinden Los Angeles’a gelen A Milliler, burada ilk çalışmasını gerçekleştirdi.

Teknik Direktör Vincenzo Montella yönetimindeki antrenmanın ilk 15 dakikası basın mensuplarına açık yapıldı.

ÇALIŞMA DÜZ KOŞUYLA BAŞLADI

Ay-yıldızlıların antrenmanı düz koşuyla başladı.

Daha sonra futbolcular topla çalışmalarla hazırlıklarını sürdürdü.

TAKTİK ÇALIŞMA BASINA KAPALI YAPILDI

Antrenmanın basına kapalı bölümünde ABD maçına yönelik taktik çalışma gerçekleştirildi.

Teknik heyetin, grup aşamasındaki son karşılaşma öncesi oyun planı üzerinde durduğu belirtildi.

HACIOSMANOĞLU ANTRENMANI TAKİP ETTİ

Çalışmayı Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu da takip etti.

Antrenmanın bir bölümünü Türk taraftarların da izlediği öğrenildi.

HAZIRLIKLAR YARIN TAMAMLANACAK

A Milli Futbol Takımı, yarın yapacağı antrenmanla ABD karşılaşmasının hazırlıklarını tamamlayacak.

Ay-yıldızlılar, gruptaki son maçta ABD karşısında sahaya çıkacak.

 

İhlas Haber Ajansı

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.