Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ), on bir ayın sultanı Ramazan’ın gelişiyle birlikte kapılarını öğrencilerine açarak geleneksel iftar sofralarını kurmaya başladı. OMÜ Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı tarafından organize edilen ve Ramazan ayının ilk günüyle start alan program, kampüs içerisinde sıcak bir dayanışma iklimi oluşturdu. OMÜ Yaşam Merkezi Yemekhanesi’nde düzenlenen ilk iftarda, yüzlerce genç dualar eşliğinde ilk oruçlarını açmanın mutluluğunu paylaştı.

HER GÜN BİN 500 ÖĞRENCİYE ÜCRETSİZ İFTAR
Üniversite yönetimi, ekonomik koşulları da gözeterek öğrencilerin yanında yer alan dev bir projeye imza attı. Ramazan ayı boyunca hafta içi her gün gerçekleştirilecek olan iftar programı, günlük bin 500 öğrenciyi ücretsiz olarak ağırlayacak şekilde planlandı. Bu sayede kampüs ortamında birlik ve beraberlik ruhu pekiştirilirken, ailelerinden uzakta eğitim gören öğrencilere ev sıcaklığında bir iftar ortamı sunulması hedefleniyor.

PAZARTESİDEN CUMAYA PAYLAŞIM SOFRASI
İftarın ilk gününde öğrencilerle aynı masaya oturarak onlarla sohbet eden Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanı Selman Aslan, paylaşmanın önemine dikkat çekti. OMÜ ailesi olarak bir arada olmaktan duydukları memnuniyeti dile getiren yetkililer, hafta içi her gün iftar vaktinde yemekhanenin kapılarının tüm öğrencilere açık olacağını vurguladı. Kampüsteki bu dayanışma sofraları, Ramazan’ın son gününe kadar devam ederek binlerce öğrenciyi aynı noktada buluşturacak.
İhlas Haber Ajansı