Ordu’da eşini bıçaklayarak öldüren zanlı teslim oldu
Paylaş

Ordu’da eşini bıçaklayarak öldüren zanlı teslim oldu

Ekleme: 23.06.2026 20:32

Ordu’nun Kumru ilçesinde tartıştığı eşini bıçaklayarak öldüren, daha sonra bir kişiyi de yaralayan zanlı jandarmaya teslim oldu. Gözaltına alınan şüpheliyle ilgili soruşturma başlatıldı.

Ordu'nun Kumru ilçesinde eşini bıçaklayarak öldüren, bir kişiyi de yaralayan zanlı jandarmaya teslim oldu.

EŞİNİ BIÇAKLAYIP KAÇTI

Karacalı Mahallesi'ndeki iş yerinde S.S. (38) ile karısı E.S. (36) arasında henüz belirlenemeyen nedenle tartışma yaşandı. Tartışmanın kavgaya dönüşmesi üzerine S.S, eşini bıçakla yaralayarak olay yerinden kaçtı. İhbar üzerine bölgeye jandarma ve 112 Acil Sağlık ekipleri sevk edildi. Ağır yaralanan kadın, kaldırıldığı Kumru Devlet Hastanesinde hayatını kaybetti.

BİR KİŞİYİ DAHA BIÇAKLADI

Zanlı S.S, daha sonra Kumru-Korgan yolunda bir minibüste C.A'yı bıçakla yaraladı. Kumru Devlet Hastanesinde ilk müdahalesi yapılan C.A, Ordu Devlet Hastanesinde tedavi altına alındı.

TESLİM OLDU

Olayın ardından jandarma ekiplerine teslim olan zanlı S.S, gözaltına alındı.

 

Anadolu Ajansı

Etiketler: Ordu Kumru

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.