Sağlık Bakanı Memişoğlu: 1616 Yeni Doktor Atandı
Paylaş

Sağlık Bakanı Memişoğlu: 1616 Yeni Doktor Atandı

Ekleme: 07.01.2025 10:52 Güncelleme: 31.05.2026 17:10

Sağlık Bakanı Memişoğlu, illerin sağlık ihtiyaçlarına yönelik 1616 yeni hekim ataması yapıldığını duyurdu. Atamalar sağlık hizmetlerini güçlendirecek.

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, 120. Dönem Devlet Hizmet Yükümlülüğü kapsamında, illerin sağlık ihtiyaçlarına yönelik 1616 yeni doktorun atandığını duyurdu.

SAĞLIK HİZMETLERİ GÜÇLENİYOR

Bakan Memişoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, atamaların illerin sağlık ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla gerçekleştirildiğini belirtti. Sağlık hizmet kalitesini artırmak için çalışmaların aralıksız sürdüğünü ifade eden Memişoğlu, şu açıklamayı yaptı:
"1616 yeni hekimimizin atamasını gerçekleştirdik. Ülkemize ve milletimize hayırlı olsun. Yeni görevlerinde hekimlerimize başarılar diliyorum."

VATANDAŞA DAHA KALİTELİ SAĞLIK HİZMETİ

Yeni atamalarla birlikte sağlık hizmetlerinin ülke genelinde güçlenmesi bekleniyor. Sağlık Bakanlığı, vatandaşların daha kaliteli ve hızlı hizmet alabilmesi için personel istihdamını artırmaya devam ediyor.

 

Anadolu Ajansı

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.