Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan, yaklaşan Kurban Bayramı öncesinde belediye bünyesinde görev yapan personele müjdeyi verdi.

Personelin bayram ikramiyelerinin bayram öncesinde hesaplarına yatırıldığını açıklayan Başkan Doğan, toplamda 150 milyon TL'yi aşan bir ödeme gerçekleştirdiklerini duyurdu.
MESAİ ARKADAŞLARININ HESAPLARINA TOPLAM 150.8 MİLYON TL YATIRILDI

Çalışanların alın teri ve emeğinin her zaman öncelikleri olduğunu vurgulayan Başkan Halit Doğan, sosyal medya hesapları üzerinden yaptığı paylaşımda ödemenin detaylarına ilişkin şu bilgileri verdi: "Kurban Bayramı öncesi mesai arkadaşlarımıza kendi üretimimiz olan çikolatalarımızı ikram ettik. İyi bayramlar dileklerimizi ilettik. Bayram öncesi kıymetli çalışma arkadaşlarımızın ikramiyelerini de hesaplarına yatırdık. Büyükşehir Belediyemizce bünyemizde çalışan personelimize toplamda 150 milyon 835 bin 130 TL ödeme gerçekleştirilmiştir. Tüm çalışma arkadaşlarımıza ve hemşehrilerimize huzurlu, sağlıklı ve mutlu bayramlar diliyorum."


Mustafa BAŞARAN