Samsun Büyükşehir Belediyespor Badminton’da Türkiye Şampiyonu Oldu!
Paylaş

Samsun Büyükşehir Belediyespor Badminton’da Türkiye Şampiyonu Oldu!

Ekleme: 25.01.2026 20:24 Güncelleme: 03.06.2026 17:59

Samsun Büyükşehir Belediyespor Kulübü Badminton sporcuları Hatay'da düzenlenen 15 Yaş Altı Türkiye Badminton Şampiyonası’nda topladığı 350 puanla takım halinde Türkiye Şampiyonu oldu.

7 MADALYA 350 PUAN

Hatay’da 19–23 Ocak tarihleri arasında düzenlenen 15 Yaş Altı Türkiye Badminton Şampiyonası'nda ilimizi başarı ile temsil eden Samsun Büyükşehir Belediyespor Kulübü, badmintoncuları başarılarına yenilerini ekledi. SBB Badminton takımı şampiyonada 7 madalya ile 350 puan toplayarak takım halinde Türkiye Şampiyonluğunu elde etti. SBB'li sporculardan Erham Cahid Şener, tek erkelerde Türkiye 2.’liğini elde etti. 

SBB’DEN TEBRİK MESAJI

Organizasyonda çift erkeklerde Erham Cahid Şener ile Kerem Türk Türkiye Şampiyonu, Rahmi Kerim Altay-Yiğit Işık ikilisi Türkiye 2.’si oldu. Çift bayanlarda Elifnaz Tatar ile Asya Çınkır Türkiye Şampiyonu, Beril İngeç-Efsun Tekdemir Türkiye 3.’sü, karışık çiftlerde Elifnaz Tatar ile Rahmi Kerim Altay Türkiye 3.’sü oldu. Kulüpten yapılan açıklamada, dereceye giren sporcular tebrik edilerek başarılarının devamı temenni edildi.

 

Haber Merkezi

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.