Samsun'da 'Enerji Takımı' ile Çocuklara Tasarruf Bilinci
Paylaş

Samsun'da 'Enerji Takımı' ile Çocuklara Tasarruf Bilinci

Ekleme: 10.01.2025 11:01 Güncelleme: 03.06.2026 17:06

Samsun'da YEDAŞ'ın düzenlediği "Enerji Takımı" tiyatro etkinliği ile enerji tasarrufu bilinci aşılanıyor. Etkinlikle 5 bin veriye ulaşılması hedefleniyor.

Samsun'da düzenlenen "Enerji Takımı" adlı tiyatro etkinliği, ilkokullara yönelik enerji tasarrufu bilinci kazandırmayı amaçlıyor. Etkinlik kapsamında 5 bin veriye ulaşılması hedefleniyor.

TİYATRO İLE EĞLENCELİ BİLGİLENDİRME

Yeşilırmak Elektrik Dağıtım A.Ş. (YEDAŞ) ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle büyüme tiyatro etkinliği, Enerji Verimliliği Haftası kapsamında düzenleniyor. Canik Kültür Merkezi'nde sahnelenen "Enerji Takımı" tiyatro oyunu, Tasarruf enerjisinin öneminin çocukların eğlenceli bir şekilde aktarılıyor.

"ÇOCUKLARIMIZA ENERJİ TASARRUFUNU ANLATIYORUZ"

YEDAŞ Bölge Müdürü Emin Uğur Asan, etkinlikle ilgili olarak, "Her yıl Enerji Verimliliği Haftası'nda ilkokul beslenmeye enerji tasarrufu hakkında bilgilendirme yapıyoruz. Ayrıca, etkinlik sonrasındae Enerji tasarrufunu anlatan hikayeleri dağıtarak, bu bilgiyi güçlendirmeyi hedefliyoruz" dedi.

GELECEĞİN ENERJİ TASARRUFLU NESLİ HEDEFİ

YEDAŞ, enerji alışverişi konusunda 10 yıldır çeşitli projeler yürütüyor. Son yıllarda seminerler yerine tiyatro oyunlarına ağırlık veren şirketler, çocukların verimli kullanmanın yollarını eğlenceli bir şekilde öğretmeyi amaçlıyor. Tiyatro gösterilerinde enerjinin farklı kullanım alanları, Tasarrufun Önemi ve enerji israfının zararları gibi konular işleniyor.

ETKİNLİĞE YOĞUN KATILIM

Canik Kültür Merkezi'nde düzenlenen etkinliğe Samsun İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Murat Ağar, Milli Eğitim Müdürü yardımcısı Kenan Arslan ve Canik İlçe Milli Eğitim Müdürü Zahit Köseoğlu da katılarak projeye destek verdi.

 

İhlas Haber Ajansı

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.