Samsun'un Yıldız Güreşçileri Minderde Devleşti
Paylaş

Samsun'un Yıldız Güreşçileri Minderde Devleşti

Ekleme: 11.02.2026 20:12 Güncelleme: 03.06.2026 18:01

Okul Sporları Yıldızlar Serbest ve Grekoromen Güreş il şampiyonası Canik Yaşar Doğu Spor Salonu'nda gerçekleştirildi.

BÜYÜK ÇEKİŞME YAŞANDI

Büyük çekişmeler sahne olan müsabakalar sonunda kilolarında dereceye giren sporculara ödüllerini Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Okul Sporları Şube Müdürü İbrahim Irmak, İhale ve Satın Alma Birimi Şube Müdürü Nevzat Akman ve Canik Gençlik Merkezi Müdürü Ahmet Yıldız takdim etti. 

GENÇLER GELİŞİYOR

Derece elde eden sporcular, grup yarışmalarında ilimizi temsil etme hakkı kazandı. Bu turnuva genç yeteneklerin gelişimi ve güreş sporunun yaygınlaştırılması açısından büyük önem taşıdı. İl Müdürlüğü, dereceye giren sporcuları tebrik ederken, başarılarının da devamını diledi.

 

Haber Merkezi

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.