Samsun'da sahildeki yürüyüş yoluna aracıyla giren sürücüye ağır fatura
Paylaş

Samsun'da sahildeki yürüyüş yoluna aracıyla giren sürücüye ağır fatura

Ekleme: 27.06.2026 13:27 Güncelleme: 27.06.2026 14:55

Samsun'un Atakum ilçesinde sahildeki yürüyüş yolunda aracıyla seyreden sürücü siber polisler tarafından yakalandı. Sürücünün ehliyetine el konulurken para cezası uygulandı.

Samsun'un Atakum ilçesinde, vatandaşların huzur içinde yürüyüş yaptığı sahil bandına aracıyla girerek hem trafiği hem de yaya güvenliğini tehlikeye atan sürücü, polis ekiplerinin takibi sonucu yakalanarak cezalandırıldı.

SOSYAL MEDYA İNCELEMESİYLE TESPİT EDİLDİ

İl Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele ve Trafik Denetleme Şubesi ekipleri, sosyal medya platformları üzerinde gerçekleştirdikleri sanal devriye ve incelemeler sırasında dikkat çekici bir ihlali belirledi. Yapılan incelemede, Atakum ilçesi Adnan Menderes Bulvarı Kurupelit Yat Limanı mevkisinde bir otomobilin, yalnızca yayaların kullanımına açık olan sahildeki yürüyüş yolunda seyrettiği tespit edildi.

HEM EHLİYETİNE EL KONULDU HEM PARA CEZASI KESİLDİ

Emniyet ekiplerinin koordineli yürüttüğü teknik ve fiziki çalışmalar neticesinde, yürüyüş yolunda ilerleyen aracı kullanan kişinin 23 yaşındaki A.Y. olduğu belirlendi. Kimliği tespit edilen sürücü hakkında derhal yasal işlem başlatıldı. Trafik güvenliğini tehlikeye düşüren A.Y'nin ehliyetine geçici süreyle el konulurken, Karayolları Trafik Kanunu'nun ilgili maddeleri uyarınca 9 bin 719 lira idari para cezası uygulandı.

[MEDYA-EMBED]

Öte yandan, sorumsuz sürücünün sahil şeridinde gezinen yayaların arasında aracıyla tehlikeli bir şekilde seyrettiği anlar, çevredeki vatandaşların cep telefonu kameraları tarafından anbean kayıt altına alındı.

 

Anadolu Ajansı

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.