Survivor'da kritik dokunulmazlık oyunu! Hangi takım kazandı?
Paylaş

Survivor'da kritik dokunulmazlık oyunu! Hangi takım kazandı?

Ekleme: 22.05.2026 00:18 Güncelleme: 31.05.2026 21:45

Survivor Ünlüler Gönüllüler'de 21 Mayıs akşamı haftanın ikinci dokunulmazlık oyunu nefesleri kesti. Kırmızı ve Mavi takım, dokunulmazlığı kazanmak için parkurda kıyasıya mücadele etti. Peki, Survivor'da hangi takım kazandı? Survivor'da eleme adayları...

Survivor 2026'da Ünlüler ve Gönüllüler takımı, finale günler kala yarışmaya fire vermeden tam kadro devam etmek istiyor. İlgiyle izlenen yarışmada, bu akşam ikinci dokunulmazlık oyunu oynandı. İlgiyle izlenen yarışma programlarından Survivor'da haftanın ilk dokunulmazlık oyununu kazanan Ünlüler takımı olmuştu. Haftanın ilk eleme adayı olarak Mavi takımdan Beyza'nın adı yazılmıştı.

İlgiyle izlenen yarışma programında Bayhan ve Barış Murat Yağcı sakatlıklarından dolayı adaya veda etmişti. Eleme düellosunda ise son olarak Lina elenmişti.

SURVIVOR'DA DOKUNULMAZLIĞI KİM KAZANDI?

Tansiyonun hiç düşmediği Survivor yeni bölümüyle ekranlara geldi. Survivor'da 21 Mayıs akşamı ikinci dokunulmazlık oyunu kıran kırana geçti. Oyun 11-11 berabere bitince bayrak yarışına gidildi. Bayrak yarşıyla dokunulmazlığı kazanan kırmızı takım oldu.

 

Haber Merkezi

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.