Tarım ve Orman Bakanı Yumaklı müjdeyi verdi: Ödemeler başladı
Paylaş

Tarım ve Orman Bakanı Yumaklı müjdeyi verdi: Ödemeler başladı

Ekleme: 25.06.2026 15:03 Güncelleme: 25.06.2026 15:06

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi'nin 3 Haziran'da başlattığı hububat alımlarında ilk ödemelerin bugün çiftçilerin hesaplarına aktarıldığını duyurdu.

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi'nin (TMO) 3 Haziran'da başlattığı yeni dönem hububat alım süreci kapsamında, üreticilerin merakla beklediği ilk ürün bedeli ödemelerinin bugün itibarıyla çiftçilerin banka hesaplarına aktarılmaya başlandığını açıkladı.

HASAT YOĞUNLAŞTIKÇA ALIM NOKTASI 600'E ULAŞACAK

Bakan İbrahim Yumaklı, resmi sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, tarımsal üretimin ve üreticinin desteklenmesi adına yürütülen çalışmaların hız kesmeden sürdüğünü belirtti. Türkiye genelinde hasat hareketliliğine göre lojistik ağın genişletileceğini aktaran Yumaklı, "Toprak Mahsulleri Ofisi, 3 Haziran’da başlayan hububat alım sürecinde, ilk ödemeleri çiftçilerimizin hesaplarına bugün aktarıyor. Ülke genelindeki 211 noktada devam eden alımlarımız hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla 600 noktaya ulaşacak." bilgisini paylaştı.

"ÜRÜN BEDELLERİ 21'İNCİ GÜNDEN İTİBAREN YATIRILACAK"

Üreticilerin ürünlerinin yerde kalmayacağını ve piyasa dengesinin korunacağını vurgulayan Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, TMO'nun alım politikası ve ödeme takvimine ilişkin şu güvenceleri verdi:

"TMO, kendisine getirilen ürünlerin tamamını alacak. Ürün bedellerini ise 21'inci günden itibaren üreticilerimizin hesaplarına aktarmaya devam edecek. Çiftçimizin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceğiz"

Bakanlığın koordinasyonunda yürütülen alım kampanyası boyunca, belirlenen takvime uygun olarak ödemelerin periyodik aralıklarla üretici hesaplarına yansıtılacağı bildirildi.

 

Demirören Haber Ajansı

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.