GURUR DUYUYORUM
Kırmızı-Beyazlıların tecrübeli hocası Thorsten Fink, şahsi sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda sezonun son bölümünde takımının yaşadığı gelişimden duyduğu memnuniyeti dile getirdi. “Son aylarda sergilediğimiz performanstan ve takımın bir arada kalma şeklinden gurur duyuyorum” diyen Fink, paylaşımında şu ifadeleri kullandı:
TOPARLANMA ZAMANI
“Oyunu iyi kontrol ettik, pozitif bir futbol oynadık ve geçiş hücumlarında tehlikeliydik. Elbette Avrupa kupalarını kaçırdığımız için hayal kırıklığı yaşıyoruz. Ancak kulübün kaydedilen gelişim ve ilerlemeden gurur duyması gerektiğini düşünüyorum. Şimdi toparlanma, değerlendirme yapma ve gelecek döneme hazırlanma zamanı.”
Davut Aktaş
