Şampiyonluk Meşalesi Tekkeköy’de Yanıyor! Atakum’u Kendi Sahasında Yendiler...
Paylaş

Şampiyonluk Meşalesi Tekkeköy’de Yanıyor! Atakum’u Kendi Sahasında Yendiler...

Ekleme: 23.02.2026 20:00 Güncelleme: 31.05.2026 11:55

Samsun Süper Amatör Lig 16. hafta mücadelesinde lider Tekkeköyspor, Atakum Belediyespor'u deplasmanda 5-1 mağlup ederek şampiyonluk yürüyüşünü sürdürdü.

Samsun Süper Amatör Lig (SAL)'de şampiyonluk mücadelesi veren Tekkeköyspor, ligin 16. haftasında karşılaştığı Atakum Belediyespor'u deplasmanda farklı geçerek zirvedeki yerini korudu. Mavi-Beyazlı ekip, sergilediği üstün oyunla sahadan 5-1'lik net bir galibiyetle ayrıldı.

ZİRVE YÜRÜYÜŞÜ DEVAM EDİYOR

Ligin kritik haftalarına girilirken hata yapmayan Tekkeköyspor, Atakum deplasmanında aldığı bu sonuçla şampiyonluk yolunda önemli bir engeli daha aşmış oldu. Deplasmanda atılan 5 gol, Mavi-Beyazlı ekibin hücum hattındaki formda görüntüsünü bir kez daha kanıtladı.

BAŞKAN CANDAL'DAN TEBRİK MESAJI

Alınan galibiyetin ardından Tekkeköy Belediye Başkanı Mustafa Candal, sosyal medya hesabı üzerinden sporcuları ve teknik heyeti kutladı. Takımın şampiyonluğa olan inancını vurgulayan Başkan Candal, paylaşımında şu ifadelere yer verdi: "Şampiyonluk yolunda önemli bir deplasmanda, Atakum Belediyespor karşısında 5-1 net bir galibiyet alan sporcularımızı tebrik ediyorum."

16. HAFTA SONUNDA LİDERLİK KORUNDU

Kritik Atakum deplasmanından 3 puanla dönen Tekkeköyspor, liderlik koltuğundaki yerini sağlamlaştırarak önümüzdeki haftalar için moral depoladı. Mavi-Beyazlı camia, sezon sonunda şampiyonluk kupasını Tekkeköy'e getirmeyi hedefliyor.

 

Zekai Anıl

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.