Samsun'un Terme ilçesinde, Çevre Haftası kapsamında düzenlenen özel etkinlikte ilkokul öğrencileri geri dönüşümün önemini eğlenerek öğrendi. Terme Belediyesi ile İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde düzenlenen etkinlikte Ahmet Ersoy İlkokulu 1. sınıf öğrencileri, hazırladıkları özgün geri dönüşüm kutularıyla dikkat çekti.

Minikler, hem el emeğiyle hazırladıkları geri dönüşüm kutularını sergiledi hem de "En İyi Geri Dönüşüm Kutusu" yarışmasında çevreye duyarlılıklarını ortaya koydu. Öğrenciler, en çok geri dönüştürülebilir atığı toplayarak yarışmaya renk kattı.
ÖDÜLLER BAŞKAN KUL VE MÜDÜR KÖSE’DEN

Etkinlik sonunda dereceye giren öğrencilere ödülleri, Terme Belediye Başkanı Şenol Kul ve İlçe Milli Eğitim Müdürü İsmail Rahman Köse tarafından verildi. Başkan Kul, öğrencilerin çevreye gösterdiği duyarlılığın ilham verici olduğunu vurguladı.
“KÜÇÜK ADIMLAR BÜYÜK DEĞİŞİMLERE YOL AÇAR”

Başkan Şenol Kul konuşmasında şu ifadelere yer verdi: “Emine Erdoğan hanımefendinin himayesinde yürütülen ‘Sıfır Atık Projesi’ Türkiye’nin her yerinde atık bilincine dair önemli katkılarda bulundu. Bugün burada gördüğümüz bu pırıl pırıl yüzler, geleceğimizin teminatıdır. Geri dönüşüm sadece atıkları değerlendirmek değil, aynı zamanda gelecek nesillere daha temiz ve yaşanabilir bir dünya bırakmaktır. Sizlerin bu yaşta gösterdiği duyarlılık, biz büyükler için de ilham verici. Unutmayın, küçük adımlar büyük değişimlere yol açar. Bu dünya bizlere çocuklarımızın emaneti. Onlar bizlere bir kere daha emanetlerine sahip çıkmamız için yapmamız gerekenleri gösterdi.”
Terme Belediyesi Bültenidir