Vezirköprü'de Tıp Bayramı Voleybol Turnuvası Başladı
Paylaş

Vezirköprü'de Tıp Bayramı Voleybol Turnuvası Başladı

Ekleme: 11.02.2026 22:06 Güncelleme: 03.06.2026 18:01

Vezirköprü Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü ve Devlet Hastanesi işbirliği ile düzenlenen, Tıp Bayramı Voleybol turnuvası başladı.

Vezirköprü Kaymakamı Özgür Kaya, Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Mehmet Uyar, Devlet Hastanesi Başhekimi Mevlüt Güven turnuvanın açılışına katıldı. Kaymakam Özgür Kaya, turnuvaya katılan takımlara başarılar diledi.

 

Haber Merkezi

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.