Amedspor, Trendyol 1. Lig'in son haftasında Iğdır FK ile deplasmanda 3-3 berabere kalarak tarihinde ilk kez Süper Lig'e yükselme başarısı gösterdi.
Nefes kesen mücadelenin ardından Diyarbakır temsilcisinin elde ettiği başarı, taraftarları tarafından coşkuyla karşılandı.
TARAFTARLAR SAHAYA AKIN ETTİ
Karşılaşmanın bitiş düdüğünün çalmasıyla birlikte Iğdır Şehir Stadyumu'nda unutulmaz anlar yaşandı. Uzun yıllardır beklenen Süper Lig hasretinin sona ermesiyle birlikte yüzlerce Amedspor taraftarı sahaya indi. Taraftarlar futbolcularla birlikte kutlama yaptı.
Öte yandan Diyarbakır'da da kutlamaların sürdüğü görüldü.
Haber Merkezi