Başkan Adnan Topal'dan Ladik Belediyespor'a Tatlı Ziyaret
Paylaş

Başkan Adnan Topal'dan Ladik Belediyespor'a Tatlı Ziyaret

Ekleme: 01.05.2026 17:50 Güncelleme: 03.06.2026 18:10

Ladik Belediye Başkanı Adnan Topal, Çankırı FK maçı ve play-off süreci öncesi Ladik Belediyespor'u ziyaret ederek başarılar diledi.

Ladik Belediye Başkanı Adnan Topal, Çankırı FK ve sonrasında başlayacak play-off maçları öncesi Ladik Belediyespor'u ziyaret ederek tatlı ikram etti. 

ZORLU MARATONDA BAŞARI DİLEDİ

Bölgesel Amatör Lig 4. Grupta sezonun son haftasında deplasmanda Çankırı FK ile karşılaşacak olan Ladik Belediyespor Kulübü'nü ziyaret eden Belediye Başkanı Adnan Topal, Kulüp Başkanı Hakan Karahan ve sporcularla bir araya eldi. Sporculara tatlı ikramında bulunan Başkan Topal, Çankırı FK ve play-off süreacinde oynanacak olan karşılaşmalarda başarı diledi. 

EMEK İNANÇ VE MÜCADELE

Ziyaret sonrası konuşan Başkan Topal, "Sezon boyunca sahada büyük bir emek, inanç ve mücadele ortaya koyan futbolcularımıza, teknik heyetimize ve yönetimimize gönülden teşekkür ediyorum. Ortaya konan bu azim ve başarı, ilçemiz adına gurur vericidir. Bu zorlu yolda hemşehrilerimiz ve taraftarlarımızın desteği en büyük gücümüzdür. Yolumuza kararlılıkla devam edeceğiz" dedi. 

 

Zekai Anıl

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.