Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı'dan Kurban Bayramı mesajı
Paylaş

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı'dan Kurban Bayramı mesajı

Ekleme: 25.05.2026 15:27 Güncelleme: 31.05.2026 12:48

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, Kurban Bayramı dolayısıyla mesaj yayımladı.

Samsun'un Canik ilçesinin Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, Kurban Bayramı nedeniyle mesaj yayımladı.

"Kurban Bayramı dayanışmanın, paylaşmanın ve kardeşliğin en güçlü şekilde hissedildiği müstesna günlerdendir" diyen Başkan İbrahim Sandıkçı, yayımladığı mesajda, Kurban Bayramı'na yeniden kavuşmanın sevinç ve huzurunu paylaştıklarını belirterek, "Toplumsal birlikteliğimizin, beraberlik ve kardeşlik duygularımızın güçlendiği mübarek Kurban Bayramı’na yeniden kavuşmanın sevinç ve huzurunu hep birlikte yaşıyoruz. Rabbimize teslimiyetin ve şükrün ifadesi olan Kurban Bayramı paylaşma, dayanışma ve birliktelik gibi bizi biz yapan değerlerimizin önemini hatırlatan kıymetli vakitlerdir. Bu duygu ve düşüncelerle, Kurban Bayramı’nın ülkemize, milletimize ve tüm İslam âlemine hayırlar getirmesini, mazlum coğrafyalarda akan gözyaşının dinmesine vesile olmasını diliyorum. Milletimizin ve tüm İslam âleminin mübarek Kurban Bayramı’nı tebrik ediyorum. Kurban Bayramımız mübarek olsun” ifadelerine yer verdi.

 

Canik Belediyesi Bültenidir

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.