Canik'te Öğrencilere Ağız ve Diş Sağlığı Taraması
Paylaş

Canik'te Öğrencilere Ağız ve Diş Sağlığı Taraması

Ekleme: 19.02.2025 16:25 Güncelleme: 03.06.2026 17:13

Samsun'un Canik ilçesinde 4-6 yaş grubu okul öncesi öğrencilere, 'Diş Sağlığına Yolculuk' projesi kapsamında ağız ve diş sağlığı taraması gerçekleştirildi.

Canik Belediyesi ve Canik İlçe Sağlık Müdürlüğü'nün 'Diş Sağlığına Yolculuk' projesi kapsamında Hayme Ana Hanım Konağı'nda bulunan okul öncesi eğitim sınıfı öğrencilerine, İlçe Halk Sağlığı Merkezi'nde ağız ve diş sağlığı taraması yapıldı.

Öğrencilere diş sağlığı, ağız ve diş bakımı ile doğru diş fırçalama yöntemlerine ilişkin eğitici ve eğlenceli aktiviteler düzenlendi. Proje kapsamında ilçedeki okul öncesi eğitim merkezlerinde eğitimlerini sürdüren 4-6 yaş grubu 163 öğrenciye ağız ve diş sağlığı taraması yapılacak.

DİŞ VE AĞIZ SAĞLIĞI RAPORU HAZIRLANDI

Diş Hekimleri tarafından gerçekleştirilen ağız ve diş sağlığı taramasında öğrencilerin ağız ve diş sağlığına ilişkin hazırlanan raporlar, öğrencilerin ailelerine ulaştırılması için öğretmenlerine teslim edildi.

Her bir öğrenci için hazırlanan raporların içeriklerinde öğrencilerin ağız ve diş sağlığı durumu ile birlikte diş bakımı kültürü, erken yaşta yapılan diş taramalarının diş çürükleri ve ağız hastalıklarının önlenmesindeki önemi hakkında veliler için bilgi notları yer aldı.

 

Haber Merkezi

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.