Havza Kaymakamlığı kurumlar arası halı saha futbol turnuvası sona erdi
Paylaş

Havza Kaymakamlığı kurumlar arası halı saha futbol turnuvası sona erdi

Ekleme: 27.06.2026 12:53 Güncelleme: 27.06.2026 12:54

Havza Kaymakamlığı ve Gençlik Spor İlçe Müdürlüğü iş birliğiyle düzenlenen Kurumlar Arası Halı Saha Futbol Turnuvası'nda şampiyon İlçe Emniyet Müdürlüğü oldu.

Havza Kaymakamlığı tarafından geleneksel olarak düzenlenen ve resmi kurum çalışanlarını yeşil sahada bir araya getiren Kurumlar Arası Halı Saha Futbol Turnuvası, oynanan final müsabakalarının ardından büyük bir coşkuyla sona erdi.

FİNALDE GOL YAĞMURU YAŞANDI

Gençlik Spor İlçe Müdürlüğü iş birliği ve koordinasyonunda organize edilen turnuva, bu yıl oldukça çekişmeli sahnelere tanıklık etti. Toplam 4 ayrı grupta 13 farklı kurum takımının katılımıyla gerçekleştirilen turnuva boyunca memurlar sahada galibiyet için ter döktü. Kredi ve Yurtlar Kurumu (KYK) Havza Öğrenci Yurdu halı sahasında oynanan dev final maçında, Havza Kaymakamlığı ile İlçe Emniyet Müdürlüğü karşı karşıya geldi. Son derece yüksek tempolu ve bol gollü geçen mücadelede rakibi Havza Kaymakamlığı'nı 12-4 gibi net bir skorla mağlup etmeyi başaran İlçe Emniyet Müdürlüğü, turnuvanın şampiyonu olarak birincilik kürsüsüne çıktı.

ÜÇÜNCÜLÜK KUPASI HÜKMEN JANDARMANIN OLDU

Turnuvanın üçüncülük ve dördüncülük mücadelesinde ise ilginç bir gelişme yaşandı. Üçüncülük maçı için karşı karşıya gelmesi beklenen ekiplerden rakip takım sahaya çıkmayınca, Havza İlçe Jandarma takımı hükmen galip sayılarak turnuvayı üçüncü sırada tamamlamayı başardı. Turnuva genelinde sergiledikleri başarılı performansla dereceye girmeyi hak eden takımlara şampiyonluk ve derece kupaları, Gençlik Spor İlçe Müdürü Cafer Uzun ile turnuvaya katılım sağlayan diğer protokol üyeleri tarafından takdim edildi.

"AMACIMIZ DİYALOGU VE MORALİ ARTIRMAKTI"

Kupa töreninin ardından turnuvanın anlam ve önemine değinen bir kapanış konuşması gerçekleştiren Gençlik Spor İlçe Müdürü Cafer Uzun, sporun birleştirici gücüne vurgu yaptı. Uzun, şu ifadeleri kullandı:

"Turnuvada amacımız, kurumlarımız arasındaki diyalogu geliştirmek ve çalışanlarımızın moral ve motivasyonlarını artırmaktı. Turnuvamıza katılarak centilmence mücadele eden herkesi tebrik ediyorum. Emeği geçen herkese teşekkür ederim." 

 

Anadolu Ajansı

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.