Başarılı oyuncu İrem Helvacıoğlu, işletmeci sevgilisi Ural Kaspar ile yeniden barışmasının ardından sosyal medyada romantik paylaşımlar yapmaya devam ediyor.
Geçtiğimiz ocak ayında ayrılan çift, geçen ay barıştıklarını duyurmuştu. Helvacıoğlu, sevgilisiyle çekildiği siyah beyaz fotoğrafları “Her geçen gün daha çok sevgi, aşk ve eğlence… Seni çok seviyorum” notuyla paylaştı.
AŞKINI SOSYAL MEDYADA HAYKIRDI
Geçen ay, İrem Helvacıoğlu, Ural Kaspar ile yatakta çekilen bir fotoğrafı paylaşarak “Ben aşırı seviyorum” diyerek ilişkilerine ikinci bir şans verdiklerini açıklamıştı. Ünlü oyuncu, ilişkileriyle ilgili olarak "Şu anda her şey yolunda ve çok mutluyuz" ifadelerini kullandı.

Haber Merkezi