Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım'dan Eyüp Aydın Açıklaması: Doğru Olan Buydu!
Paylaş

Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım'dan Eyüp Aydın Açıklaması: Doğru Olan Buydu!

Ekleme: 02.02.2026 13:18 Güncelleme: 31.05.2026 13:04

Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, Eyüp Aydın ile yolların ayrıldığını açıkladı. Kulüpten yapılan resmi veda ve fesih detayları haberde...

Samsunspor’da haftalardır süren "Eyüp Aydın krizi" resmi olarak çözüme kavuştu. Sezon başında Galatasaray’dan büyük beklentilerle kiralanan genç orta saha oyuncusunun sözleşmesi, karşılıklı anlaşma yoluyla feshedildi. 

KULÜPTEN RESMİ VEDA MESAJI

Samsunspor Kulübü, ayrılık kararını sosyal medya hesapları üzerinden yaptığı şu açıklamayla kamuoyuna duyurdu: "Sezon başında takımımıza kiralık olarak katılan profesyonel futbolcumuz Eyüp Aydın ile ilgili olarak; kulübü ve oyuncuyla yapılan görüşmeler sonucunda kiralık sözleşmenin karşılıklı anlaşma yoluyla sonlandırılması konusunda mutabakata varılmıştır. Eyüp Aydın’a kulübümüze verdiği hizmetler için teşekkür eder, kariyerinin bundan sonraki döneminde başarılar dileriz."

BAŞKAN YILDIRIM: "DOĞRU OLAN BUYDU"

Ayrılık kararının ardından Ajansspor’a özel bir açıklama yapan Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, kararın her iki tarafın da menfaatine olduğunu vurguladı. Yıldırım, "Eyüp Aydın ile karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırdık. Her iki taraf için doğru olan buydu. İki taraf için de hayırlısı olsun" ifadelerini kullanarak, kulüp içindeki huzuru ve taraftar beklentisini ön planda tuttuklarını işaret etti.

NE OLMUŞTU?

Eyüp Aydın’ın ayrılığına giden süreç, özellikle Galatasaray maçında Abdülkerim Bardakcı’nın elini öpmesi ve stattan rakip takımın poşetleriyle ayrılmasıyla başlamıştı. Bu olayların ardından tribünlerin tepkisini çeken genç oyuncu, Başakşehir maçında hatalı gol sonrası ıslıklanmış ve sahayı gözyaşları içinde terk etmişti.

 

Hüsnü Can ARMUTÇU

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.