Samsunspor ile yolları ayrılan teknik direktör Thomas Reis, profesyonel iş ağı LinkedIn üzerinden yayımladığı mesajla kırmızı-beyazlı camiaya veda etti. Samsun'da geçirdiği 1,5 yıllık süreci "özel ve yoğun" olarak tanımlayan Alman çalıştırıcı, şehirden büyük bir saygı ve minnetle ayrıldığını belirtti.
"BİRLİKTE TARİH YAZDIK"

Mesajına "Karar verildi" diyerek başlayan Thomas Reis, Samsunspor'da görev yaptığı süreden büyük keyif aldığını vurguladı. 1,5 yıllık görev süresi boyunca hem iyi hem de zorlu dönemlerden geçtiklerini ifade eden Reis, "Birlikte tarih yazdığımız, yoğun ve özel bir zaman geçirdik. Özellikle zor evrelerde bu kulüp için her şeyimi vermeye devam etmeyi çok isterdim. Çünkü bu tür zamanlar futbolun ve işimizin bir parçasıdır; dayanışma, çalışma ve duruşun gerçekten ortaya çıktığı anlardır" dedi.
"KENDİMİ EVİMDE HİSSETTİM"

Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım ve spor direktörüne kendisine duydukları güvenden dolayı teşekkür eden deneyimli teknik adam, taraftarlar için ayrı bir parantez açtı. İlk günden itibaren taraftarın desteğini hissettiğini söyleyen Reis, "Sizin bu tutkunuz, enerjiniz ve yakınlığınız bana kendimi evimdeymişim gibi hissettirdi. Bunu asla unutmayacağım. Bu kulübe her zaman bağlı kalacağım. Her şey için teşekkürler" ifadelerini kullandı.
Hüsnü Can ARMUTÇU