Sağlık Bakanlığı 18 Bin Yeni Personel Alımı Yapacak
Paylaş

Sağlık Bakanlığı 18 Bin Yeni Personel Alımı Yapacak

Ekleme: 17.06.2025 12:43 Güncelleme: 31.05.2026 16:57

2025 yılında 18 bin sağlık personeli alımı daha yapılacak. Başvuru tarihleri henüz netleşmedi, tercihler ÖSYM kılavuzuyla ilan edilecek.

Sağlık Bakanlığı, 2025 yılı içinde ikinci bir alım süreciyle 18 bin yeni personel istihdam edecek. Mayıs ayında gerçekleşen 19 bin kişilik ilk atamanın ardından gözler yeni alım sürecine çevrildi.

BAŞVURU TARİHLERİ NE ZAMAN AÇIKLANACAK?

18 bin kişilik yeni alımın başvuru takvimi henüz netlik kazanmadı. Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, nisan ayında yaptığı açıklamada, “2. alımların ağustos ve eylül aylarında yapılması planlanıyor” ifadelerini kullanmıştı.

Adaylar, başvuru tarihlerine ilişkin güncel bilgilere ÖSYM ve Sağlık Bakanlığı'nın resmi internet siteleri üzerinden ulaşabilecek.

ALIMLAR ÖSYM ÜZERİNDEN GERÇEKLEŞECEK

Sağlık Bakanlığı, ihtiyaç duyulan pozisyonları ÖSYM’ye bildirecek. Atama işlemleri, yayımlanacak tercih kılavuzu ile duyurulacak. Kılavuzda kadro branş dağılımı, başvuru şartları ve tercih adımları detaylı şekilde yer alacak.

BİRİNCİ ATAMA MAYIS AYINDA TAMAMLANDI

2025 yılının ilk atama sürecinde 19 bin sağlık personeli görevlendirilmişti. İkinci etap için ise beklenti yüksek. Adaylar, duyuru yapılana kadar başvuru şartları ve süreçle ilgili güncellemeleri takip etmeyi sürdürüyor.

 

Haber Merkezi

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.