Samsunspor'da Fink'ten Antalyaspor Maçı Yorumu: Takım Halinde Doğru İşler Yaptık
Paylaş

Samsunspor'da Fink'ten Antalyaspor Maçı Yorumu: Takım Halinde Doğru İşler Yaptık

Ekleme: 06.03.2026 00:10 Güncelleme: 30.05.2026 21:55

Samsunspor teknik direktörü Thorsten Fink, Antalyaspor galibiyeti sonrası konuştu. Fink, "Türkiye Kupası Avrupa'ya gidebilmek için bizim için büyük bir fırsat" dedi.

Ziraat Türkiye Kupası B Grubu son maçında Antalyaspor'u mağlup ederek grubu lider tamamlayan Samsunspor'da teknik direktör Thorsten Fink, maç sonu açıklamalarda bulundu. Galibiyeti hak eden taraf olduklarını belirten Fink, özellikle takım savunmasına ve gelecek hedeflerine dikkat çekti.

ROTASYONA RAĞMEN ÜSTÜN OYUN

Karşılaşmaya kadroda yaptıkları değişikliklerle başladıklarını ifade eden Fink, "Bugünkü karşılaşma özelinde bazı oyuncularımızda değişiklikler yaptık. Rakibimizin de benzer bir rotasyona gittiğini gördük. Almış olduğumuz galibiyeti hak ettiğimizi düşünüyorum çünkü topa daha fazla sahip olan taraf bizdik. Kaçırdığımız çok net bir penaltı pozisyonuna rağmen oyun disiplininden kopmadık" dedi.

GOL YEMEDEN KAZANMAK ÖNEMLİYDİ

Takım halinde doğru işler yaptıklarını belirten tecrübeli teknik adam, "Elimizden gelen her şeyin en iyisini yapmaya çalıştık. Bunu oyuncularımda gördüğüm için çok mutluyum. Bu karşılaşmayı gol yemeden bitirmek bizim için çok önemliydi. Takım halinde çok doğru işler yaptık ve bu galibiyet nedeniyle mutluyum" şeklinde konuştu.

 

İhlas Haber Ajansı

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.