Süper Lig'de Rapor Açıklandı! Samsunspor Herkesi Geride Bıraktı...
Paylaş

Süper Lig'de Rapor Açıklandı! Samsunspor Herkesi Geride Bıraktı...

Ekleme: 06.03.2026 09:30 Güncelleme: 31.05.2026 12:57

Trendyol Süper Lig’in 24. haftası itibarıyla Samsunspor ve Galatasaray, en az kart görerek ligin "en centilmen takımları" unvanını paylaştı.

Trendyol Süper Lig’de 24. hafta geride kalırken, Samsunspor sahada sergilediği disiplinli futbolla dikkat çekiyor. Kırmızı-Beyazlı ekip, fair-play istatistiklerine göre Galatasaray ile birlikte ligin en centilmen takımı konumunda bulunuyor.

SAMSUNSPOR VE GALATASARAY ZİRVEDE

Ligde oynanan 24 maçlık periyotta Samsunspor, toplamda 45 sarı kart görürken, biri ikinci sarıdan olmak üzere sadece 2 kez kırmızı kartla cezalandırıldı. Bu istatistiklerle 53 fair-play puanı toplayan Karadeniz temsilcisi, Galatasaray ile birlikte centilmenlik sıralamasının en üst basamağına yerleşti.

TAKİPÇİLER VE SIRALAMA

Zirvedeki ikiliyi, diğer takımlar yakın puanlarla takip ediyor. Fair-play tablosunda Samsunspor ve Galatasaray’ın ardından gelen sıralama şu şekilde oluştu:

  • Antalyaspor ve Fatih Karagümrük: 54 puan

  • Trabzonspor: 56 puan

  • Eyüpspor: 57 puan

  • Fenerbahçe: 58 puan

 

Davut Aktaş

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.