X, Türkiye’ye temsilci atadı
Paylaş

X, Türkiye’ye temsilci atadı

Ekleme: 22.05.2024 19:12 Güncelleme: 31.05.2026 17:29

Sosyal medya platformu X’in (eski adıyla Twitter) Türkiye’de temsilcilik açtığı belirtildi

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, sosyal medya platformu X’in Türkiye’de temsilcilik açtığını duyurdu.

Uraloğlu, katıldığı bir televizyon programında X ile ilgili olarak “Temsilci atamamışlardı ama iletişimimiz vardı. Son zamanlarda reklam yasağı koyduk. Nispeten etkili oldu. Bir önceki kabinede de gündeme geldi. Bant daraltma kararı aldık, kendilerine bildirdik” dedi.

Bakan, daha sonra X’in Türkiye temsilcilik açtığını ifade etti.

X, Türkiye'de temsilcilik açması yönünde uyarılmış ve temsilcilik açılana kadar platforma Türkiye'de reklam yasağı verilmişti. 

 

sozcu.com.tr

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.