Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, eczacılarla ilgili önemli bir düzenlemenin Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdiğini duyurdu. Sosyal medya hesabından açıklama yapan Bakan Memişoğlu, ilaçların kârlılık oranlarında yaşanabilecek olumsuzluklara karşı yeni bir uygulamanın hayata geçirildiğini bildirdi.
GELİR KAYIPLARINA KARŞI ÖNLEM
Yeni düzenleme ile eczacıların gelir kaybı yaşamalarının önüne geçilmesinin hedeflendiğini vurgulayan Memişoğlu, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
"Bu sayede eczacılarımızın olası gelir kayıplarının önüne geçiyoruz. Eczacılar sağlık sistemimizin değeri, eczaneler sağlık altyapımızın gücü. Bizler, bu değeri ve bu gücü korumak için kararlılıkla çalışıyoruz."
"SAĞLIK AİLEMİZİN HER FERDİNİN YANINDAYIZ"
Sağlık sisteminin tüm bileşenlerine sahip çıkmaya devam edeceklerini belirten Memişoğlu, "Sağlıklı Türkiye Yüzyılı hedeflerimize emin adımlarla ilerlerken, sağlık ailemizin her bir ferdinin derdini dert bildiğimizi bir kez daha hatırlatıyoruz." ifadelerini kullandı.
Haber Merkezi