Samsun’da, 1 Haziran Optisyen-Gözlükçüler Günü dolayısıyla anlamlı bir etkinlik düzenlendi. Şehrin simgesi olan Onur Anıtı önünde bir araya gelen XI. Bölge Samsun Optisyen Gözlükçüler Odası yönetimi ve meslek mensupları özel günü kutladı.
XI. Bölge Samsun Optisyen Gözlükçüler Odası Başkanı İlyas Akça, oda yönetim kurulu üyeleri ve kentte görev yapan optisyen ile gözlükçülerin katılımıyla gerçekleştirilen tören, Onur Anıtı’na çelenk sunumuyla başladı. Oda Başkanı İlyas Akça, mesleğin yasal statüsüne ve halk sağlığındaki kritik rolüne dikkat çekti. Akça, "Optisyen-Gözlükçü mesleği, kendine özel bir meslek kanunu ile kamu kurumu niteliğinde tüzel kişiliğe sahip, fertlerin ve toplumun göz sağlığını koruma görevini üstlenmiş bir sağlık mesleğidir. Her yıl 1 Haziran’ın Optisyen-Gözlükçüler Günü olarak kutlanmasından büyük bir mutluluk ve onur duyuyoruz" dedi.
Haber Merkezi
